dimarts, 7 d’abril del 2009

Charm violeta i intercanvi


Avui he rebut els primers blocs violetes. Mai participo en propostes piramidals, però aquesta em va fer gràcia malgrat ser conscient que sovint s'acaben abans del que jo voldria... A més, em va fer gràcia a qui havia de donar els quadrets violetes: a qui et convida. Val. A la primera persona de la llista. Val. I a quatre amigues. Iuppy.
La meva amfitriona, l'Anna Rossa Olivé, ha demostrat ser una persona detallista i amb bon gust. Mireu quin detall d'agulla m'ha enviat! És una preciositat! Moltes gràcies.
--------------
Hoy he recibido los primero bloques violetas. Nunca participo en propuestas piramidales, pero ésta me hizo gracia a pesar de ser conciente que a menudo se acaban antes del que yo quisiera... Además, me hizo gracia a quien tenía que dar cuadraditos violetas: a quien te invita. Vale. A la primera persona de la lista. Vale. Y a cuatro amigas. Yuppy.
Mi anfitriona, l'Anna Rosa Olivé, ha demostrat ser una persona detallista y con buen gusto. ¡Mirad que detalle de aguja me ha enviado! ¡Es una preciosidad!. Muchas gracia.

1 comentari:

Dynapau ha dit...

Encara em farás posar-me vermella, sols he fet el que el meu cor em dictava, que la persona que ho rebesi l'hi agrades tant com a mí.

Aún me harás ponerme roja, solo he hecho lo que el corazón me dictaba, que la persona que lo recibiera le gustara tanto como a mí.

Petons / Besos
Anna Rosa