dimarts, 7 de juliol del 2009

El meu regal....


Aquests són els regals que he rebut de l'amiga bloguera Alicia del blog Horas de Lecer. Com podeu veure és un conjunt de detalls, tots ells preciosos: dos panells de Nadal ben divertits (que properament es convertiran en coixins per als meus fills), una bossa ecològica per anar a comprar, una llibreta de notes que sembla una foto meva, picarols de diferents mides i colors, un "acerico", una preciosa cinta mètrica... i jo que sé quantes coses més. Us poso una foto per fer-vos enveja.
------------
Estos son los regalos que he recibido de la amiga bloguera Alicia del blog Horas de Lecer. Como podéis ver es un conjunto de detalles, todos ellos preciosos: dos paneles de Navidad bien divertidos (que próximamente se convertiran en cojines para mis hijos), una bolsa ecológica para ir a comprar, una libreta de notas que parece una foto mía, cascabeles de diferentes medidas y colores, un acerico, una preciosa cinta métrica... y yo que sé cuántas cosas más. Os pongo una foto para daros envidia.

4 comentaris:

eugenia ha dit...

Jo tinc molta enveja !!! però sana. Petonets

la.lluna.d.abril ha dit...

Podries haver fet la foto més gran, no?, és que no veig gaire el "munt" de regals que has rebut.
;)
(Apunta'm a la llista de les envejoses)
Petonets

alicia ha dit...

Hola!!!
Estoy bastante indecisa,pero,seguro que al final encuentro un proyecto que me guste.Seguro que el bolso es una buena eleccion.Saludos

Pili ha dit...

Quin munt de regals, estem totes amb les dents llargues. N'hi ha que són afortunades!!!!
Petons