diumenge, 13 de setembre del 2009

Samarreta


Aquest passat mes de juny vaig assistir a una festa de Patch, l'aniversari d'una botiga que tinc molt aprop de casa, Niceworks, i on estic comprant tot sovit. Ja sabeu: un fil, unes teles, uns botons... vaja que estic dia sí, dia també. En aquesta festa, ens van obsequiar amb detallets ala assistents (hi havia un home), i a mi em va tocar un kit per fer a punt de creu una Kitty. I aquí està el resultat. La meva filla, encantada, és clar.
----------
Este pasado mes de Junio asistí a una fiesta de Patch, el aniversario de una tienda que tengo muy cerca de casa, Niceworks, y donde estoy comprando a menudo. Ya sabéis: un hilo, unas telas, unos botones... vaya que estoy día sí, día también. En esta fiesta nos obsequiaron con detallitos a los asistentes (había un hombre), y a mi me tocó un kit para hacer a punto de cruz una Kitty. Y aquí está el resultado. Mi hija, encantada, claro.

6 comentaris:

Victòria ha dit...

T'ha quedat molt maca. La teva filla estarà guapísima. Petons.

Pili ha dit...

T'ha quedat ben mona.
Petons

teresa sako ha dit...

¡QUÉ SUERTE TIENES DE VIVIR CERCA DE ESA TIENDA...!
AQUÍ YO NO TENGO NINGUNA TIENDA CERCA...
MILES DE BESOS, TERESA SAKO.

L'Atelier Bernapatch ha dit...

Pues te ha quedado estupenda!!! Por cierto, te apetecería intercambiar un bloquecito 15x15 conmigo?? Mi correo es:
bernabela69@hotmail.com
Si te animas mándame ahí tu dirección y yo te digo la mía.
Besos

Anna S. ha dit...

Bé, no?? A mí m'agrada com t'ha quedat!

Punt Petit ha dit...

Ostres , igual ens coneixem i tot , jo també i vaig tot sovint , i també vaig a classes els dimecres per la tarda !!