dimarts, 25 de maig del 2010

Dear Jane


Tinc el Dear Jane abandonat. M'apunto a tantes coses que aquesta labor motiu per la qual vaig obrir el blog, me la vaig deixant endarrerida, i no vull. Així que aquests dies, com tinc la Berni a la ITV, vaig fent cosetes a mà. Aquí blocs endarrerits.
----------
Tengo el Dear Jane abandonado. Me apunto a tantas cosas que esta labor, motivo por la que abrí el blog, me la voy dejando atrasada, y no quiero. Así que estos días, como tengo la Berni en la ITV, voy haciendo cositas a mano. Aquí bloques atrasados.

11 comentaris:

Lupe Z Lluch ha dit...

Alaaaa..si no hay máquina pues a mano de descansar ni pensarlo...jajaja...y como los haces dobles.Por cierto yo tambien hago dos, uno con Georgina y otro con mis alumnas y me has echo mirar pues hay uno que no lo tenia...el C-7 lo que pasa es que sí lo tengo pero tú no has puesto los rombos de los lados y claro lo veia diferente...ayyy que ya creia que me habia saltado alguno..jaja.
Bueno preciosos como siempre...y quedan tan bonitos que apetece hacer más verdad?

BESITOS

elsenyordelosganchillos ha dit...

Doncs ànims i aprofita aquests dies sense màquina. A mi em semblen tots espectaculars, però clar, també em sembla que esteu "una mica bojes" les que feu el Dear Jane. Em torna boja, però crec que l'hauré de fer en una altra vida. A tu t'està quedant genial!!

Victòria ha dit...

Doncs si tú el tens abandonat, jo no t'explico, però jo m'esperaré a l'estiu per a donar-li una empenteta. Tpts molt macos. Petons.

Natitxu ha dit...

Me encantan como quedan estos bloques, porque ando liada con unos cuantos sales, que si no me liaba la manta a la cabeza. Besos

Fils i robes ha dit...

La Berni a la itv? No la trobes a faltar? Jo no trobo el dia de portar-la...em sembla que em falta un braç!!!Quants dies la tenen? Es per fer una revisió?

Carmen María ha dit...

Qué bonitos quedan los bloques de tu doble Dear Jane.
Yo llevo 85 bloques y esta semana también me propuse coser solo en él para avanzarlo un poquito.
Un abrazo,Carmen María.

ana-ane ha dit...

Hagas muchos o hagas pocos siempre me llevarás la delantera, yo llevo más de medio año de retraso.

Un beso

Pepa ha dit...

Dons jo penso com la Natitxu, si no tingués tantes coses a mitges i estés apuntada a tants sals....faria aquest també perque et queda molt maco!!!
Espero que la Bernina no tingui res de greu ;-)
Un petó.

anamarin ha dit...

Ole, ole... si no hay máquina a mano!!!
Es un vicioooo que no se puede parar.
Tienes unos cuantos sals entre manos, preciosos estos bloques.
Besos.

Georgina ha dit...

Angela, qué lindos se ven tus bloques, y qué corazones tan perfectos!!!!!bss

Iherba ha dit...

Vaya y dice que lo tiene atrasado.... ya quisiera yo tener todos los que tu has hecho. Un beso