dijous, 31 de juliol del 2008

Acabo labors


Ja vaig dir que les vacances les passo en un petit poble del Pirineu català amb els dos meus fillets. I a banda de gaudir de les meves criatures, em dedico a acabar labors. De vegades, coses tan simples com posar unes vagues per ser penjat, acabar de cosir el viu, o finalitzar les feines començades durant el curs. I això és el que faig. Com ara tinc blog, les aniré publicant per ensenyar-vos-les.


Ya dije que las vacaciones las paso en un pequeño pueblo del Pirineo catalán com mis dos hijitos. I además de disfrutar de mis criaturas, me dedico a acabar labores. A veces, cosas tan simples como poner unas vagas para ser colgados, acabar de coser el vivo o finalizar los trabajos comenzados durante el curso. Y eso es lo que hago. Como ahora tengo blog, las iré publicando para enseñaroslas.


Mi jam diris ke dum ferioj mi estas en vilaĝeto el kataluna Pirineus kun miaj du gefiloj. Krome ĝoji de miaj geknaboj, mi agas por fini laboraĵojn. Kelkfoje, aferoj tiom simplaj kiel meti bendoj por pendigi ilin, finigi kudri la bordera
ĵon aŭ finigi la laborojn komencitaj dum la kurso. Kaj tio estas tion kion mi faras. Ĉar nun mi havas blogon, mi eldonos ilin, por al vi ĉiuj ilin montri.

1 comentari:

ana-ane ha dit...

Solo enseñar o hacerme pasar envidia?. Precioso su tapiz