dimecres, 20 de maig del 2009

Nou SAL amb sorteijos


M'ha apuntat al nou SAL que organitzen des de Old Red Barn Co Vull fer un quilt amb les teles de Nadal que em van portar els Reis per tenir una taula de luxe. Alguna més s'anima? Sí, ja ho sé, estic en 50.000 sal's, però és que d'aquí tres setmanes ja faré la jornada intensiva i podré cosir cada dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

------------------

Me he apuntado al nuevo SAL que organizan desde Old Red Barn Co. Quiero hacer un quilt con las telas de Navidad que me trajeron los Reyes para tener una mesa de lujo ¿Alguna se anima? Sí, ya lo sé, estoy en 50.000 sales, pero es que de aquí a tres semanas ya haré la jornada intensiva y podré coser cada dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comentari:

Pili ha dit...

Acabo de mirar el link i no entenc res. Sortegen una màquina amb els participants del sal ? de totes maneres no tinc intenció d'apuntar-me a res més i em sembla que el termini s'acabava ahir.
petons.