dijous, 21 de gener del 2010

El meu estoig


Quina sort! Se m'ha trencat l'estoig i tinc l'ocasió perfecta per fer-me un. Fa dies que tenia l'ull posat en les aplicacions japoneses. Així que mans a l'obra... Aquests són els meus progressos. Haig de dir-vos que m'he pillat.
-----------
¡Qué suerte! Se me ha roto el estuche y tengo la ocasión perfecta para hacerme uno. Hace días que tenía el ojo puesto en las aplicaciones japonesas. Así que manos a la obra... Éstos son mis progresos. Tengo que deciros que me he pillado.

10 comentaris:

martameiga ha dit...

Halaaaaaa... que bonito!!!! Querida mía, aún no se de dónde sacas tanto tiempo... enviame la recetaaaaaaa... a ver si un día hablamos por telefono y te cuento cositas... besooooooos

(ahora te deje intrigada, jajaja, espera a la semana que viene y te llamo un día)

eugenia ha dit...

Com m'agrada el patch japones, quedara maquissim. Petonets

Victòria ha dit...

M'encanta. Jo també sóc una enamorada del patch japonés. Petons.

Pepeta ha dit...

Me encantaria saber fer aixo tan menut, t'ha quedat precios.
Bessets

tanny ha dit...

M'agrada molt, me encanta tot el que fas. T'invito a que em visitis al meu blog.

Punt Petit ha dit...

Molt bonic !!!
Tinc ganes de veure'l acabat !!!

Bargalloneta ha dit...

Jo os puedo afirmar que lo he visto en persona la dificultad de hacerlo pero es que las instrucciones son en japonés ... y es que mi profe es una megacrack!!! es mi idolo!!!

Jo us puc confirmar, que l'he vist en persona, la dificultat de fer l'estoig tan petitet... però és que el més fort és que les instruccions són en japonès!!! o sigui que encara té més mèrit , i és que la meva senyu és una megacrack!!!!

Glòria Garcia ha dit...

És un disseny precióssssss.
Petons

PILAR BUJALDÓN ha dit...

Con el Dear Jane me dais envidia, lo sigo cada semana pero no lo hago, y este diseño japonés es muy bonito, feliz finde.Bssss

Pili ha dit...

Ohhhh!!! que xulo!!!!!
Petons