dissabte, 23 d’abril del 2011

Feliç diada

8 comentaris:

Magda ha dit...

Molt divertit aquest dibuix.
Feliç diada.

Natitxu ha dit...

Igualment. Petons

Pilarín ha dit...

Bona Diada de Sant Jordi!!!!

Jo ja tinc les meves roses i ja he regalat els meus llibres, així que com que avui no plou (de moment) a Palamós i està tot preciós... me'n vaig a fer una volteta per les parades a veure si cau alguna coseta més.

Petonets,
Pilarín

SUSANA RODON ha dit...

Me gusta el dibujo, muy elocuente. Feliz diada a ti también. Un beso.

Maritza ha dit...

Angela, feliz dia para tí también. Yo saldré esta tarde con mi marido a ver si cae algún libro. Un besote

Alicia ha dit...

que tengas un feliz dia tú también!!
bss

María Elena ha dit...

Hola Angela, gracias por tu comentario. Los links creo que nos servirán a todas.
Abrazos.

Anna ha dit...

Hola Angela , gracies per la teva visita al meu blog , tu també tens uns traballs preciosos , he vist que estas fent el quilt de les kokeshis, m'encanta ,jo també l'estic acabant , de fet ja només falta posar, el rivet final.Seguire els teus avançaments.

Petons , Anna