diumenge, 27 octubre de 2013

Something silver or blue

Darrerament m'ha donat per les llanes, i com és els projectes són duradors... doncs publico menys. Aquesta jaqueta l'he acabat aquesta setmana. El model origina es diu Something silver i és d'una autora que m'agrada moltíssim, i jo l'he batejat Something silver or blue. Aquest és el patró original i la meva versió. Ara a esperar l'arribada del fred!
----- Últimamente me ha dado por las lanas, y como los proyectos son duraderos... pues publico menos. Esta chaqueta la he acabado esta semana. El modelo original se llama Sometihig silver, y yo la he bautizado Something silver or blue. Éste es el patron original y mi versión. ¡Ahora a esperar la llegada del frío!

7 comentaris:

Magda ha dit...

Molt bé Angela!! l'has batejaj amb un nom molt propi!!! jejeje.
T'escau estupenda!!!!

maritza ha dit...

Angela dte quedó genail la chaqueta, me encanta el punto que le hiciste. Te vendrá muy bien ahora que viene el fresquito (aunque aún hace temperaturas altas). Un besote guapa

Núria Moltó Miralles ha dit...

Hola Angela, m'agrada moltísssim aquesta jaqueta. la trovo molt pràctica i combinable amb qualsevol vestimenta. Una abraçada!!

Natitxu ha dit...

Wow!!! Me encanta tu chaqueta.

hilary ha dit...

Doncs t'ha quedat fantàstica...i el fred....ja està aquí!Just a temps!

la.lluna.d.abril ha dit...

Hola guapa, passo per aquí per desitjar-te un Bon Nadal i un Feliç 2014.
Una abraçada

miss-perea's ha dit...

Te ha quedado precioso!!!!!
Un beso
Paqui y Maria José
Miss-perea´s