dimarts, 9 de febrer del 2010

Cosir alhora


El blog Handmade by Heidi organitza una cosida per divendres 19 a la nit i m'he apuntat.

Les regles són:
  1. Que ens apuntem al blog de la Heidi
  2. Posar un enllaç al nostre blog, per a què s'hi apunti la major quantitat de gent possible
  3. Que el divendres al vespre estiguem a casa, ens posem un pijama còmode, una tassa de te, cafè, xocolata, .... i seure a treballar en algun projecte.
  4. Posar un post dissabte al nostre blog amb imatges del que hem treballat divendres al vespre.
  5. Opcional, posar a la barra lateral el logo de "Friday night Sew-in"
  6. I, finalment el diumenge dia 21 de febrer, totes les participants entren en un sorteig que fan allà

Jo sempre tincs feines per fer....

I si algú s'anima a connectar-se amb Skype de 12 a 12,30 de la nit del divendres 19, que m'ho digui i ens veiem.
-------------
El blog Handmade by Heidi organiza una cosida para el viernes 19 por la noche y me he apuntado.

Las reglas son:
  1. Que nos apuntemos en el blog de Heidi
  2. Poner un enlace en nuestro blog para que se apunte la mayor cantidad de gente posible
  3. Que el viernes por la noche estemos en casa, con ropa cómoda, una taza de café, chocolate, te... y sentarnos a trabajar en algún proyecto.
  4. Poner un post el sábado en nuestro blog con las imágenes de lo que hemos trabajado el viernes por la noche.
  5. Opcional, poner en la barra lateral el logo de "Friday night Sew-in"
  6. Y, finalmente el domingo 21 de febrero, todas las participantes entran en un sorteo

Yo siempre tengo trabajos para hacer

I si alguien se anima a conectarse amb Skype de 12 a 12,30 de la noche del viernese lo diga y nos vemos.

13 comentaris:

Carme ha dit...

Oh, jo no tinc Skype, i si ho fem per el msn o gmail o facebook, de tot això si tinc, i tenen per parlar

Petons

Montse ha dit...

Yo el viernes ya estoy hecha polvo, y si me pongo un chocolate calentito y el pijama, ya no coso. Gracias por la información
Petonets

alicia ha dit...

Hola!!!
Yo si me apunto,aunque solo sea ese rato me parecera que estoy con más gente haciendo lo me gusta.
Por cierto espero que no te importe,usé tu mensaje para ponerlo en mi blog.Saludos

Maite ha dit...

Ostres! Quina idea més xula! Vaig a tafanejar al blog de la Heidi....

Natitxu ha dit...

Me encantaria, pero me pasa como a Montse, que el viernes a la tarde ya no valgo para nada más que hacer "sofing" y ver la tele que me hechen.
De todas maneras que lo disfruteis.
Angela sería mucho abusar pedirte que publicaras el esquema de Baltimore de Isi?
Besos

Bargalloneta ha dit...

No em provoquis!!!!
no em provoquis!!!!!!!!
(si no vaig al cine, m'apunto!!!)

Marieta ha dit...

Me va a pillar un "pelin" lejos.
PEro seguire vuestros progreso

Guapaaa¡¡¡ gracias por todo

besosssss

ludy11 ha dit...

Supongo que no sera en Madrid, verdad????

ludy11 ha dit...

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Que curioso.

Besitos

Carme ha dit...

Ja tinc skype, ara no tinc ordenador a casa, es a arreglar però d’aquí a divendres segur que ja el tinc, sinó me’n duc el de la feina a casa, però no te targeta de so, sempre me fa falta alguna cosa, ejjeeej .... però ens comunicarem d'alguna manera

petons

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Carme ha dit...

Ja me diras com quedem avui a la nit

Petons

Carme ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.