dilluns, 21 de juny del 2010

Més feinetes 2

Aquí teniu la segona entrega / Aquí tenéis la segunda entrega

Aquesta és una mini taula de planxar per a la meva planxeta de viatge
Ésta es una mini tabla de planchar para mi planchita de viaje.

Aquí, tots els objectius del costurer de T. Sako
Aquí, todos los objetivos del costurero de T. Sako

I aquí un moneder d'un kit japonès que em vaig regalar. Em xiflen les aplicacions japoneses!!!
Y aquí un monedero de un kit japonés que me regalé. ¡Me chiflan las aplicaciones japonesas!!!

17 comentaris:

rosa ha dit...

Ta quedat super guapeta eixa tableta,la tela es molt apropia y el costurer esta precios.besets.

Laurasdream ha dit...

Noia, quanta feina, que treballadora. A mi també m'encanta tot el que és japonès... Petonets

Magda ha dit...

La roba de la post de planxar es molt guai. Ja l'habia vist al blog de la Rosa Rose (o algo així) i ja em va captivar.
I les cosetes japoneses ja saps que també m'agraden molt.
Ets molt treballadora. Jo estic gfent una mostra que altra, ja saps!
Un petó

Júlia ha dit...

T'ha quedat molt xulo el monederet. Et va costar molt de posar la tanca??? Petonets

Celia ha dit...

El forro de la tabla de planchar está linda, el diseño de la tela es preciosa, también me encantan los apliques japoneses.
cariños
Celia

eugenia ha dit...

El monedero, m'encanta !!! la taula de planxar superdivertida. Petonets

elsenyordelosganchillos ha dit...

Si que estàs treballadora!!! tot es veu genial!

Anna S. ha dit...

Divendres que tinc festa m'en aniré allà a buscar-ne un parell. El monederet t'ha quedat moníssim, i el costurer de luxe!

Marieta ha dit...

Que proyectos mas chulos, el monedero me chifla..
Enhorabuena, besoss

Pepa ha dit...

Nenaaaaaaaaaaaa, que no pares!!!!!!!
Ja dorms per les nits!!!????????????
M'agrada tot molt però especialment la mini tauleta de planxa!!!!! Es una canya!!!!!
Petons.

Maite ha dit...

Hola Àngela...!!! Coincideixo amb els altres comentaris, la taula de planxar és una monada i el costurer de la Teresa Sako t'ha quedat molt xulo amb aquestes robes. El moneder, que el vaig veure "en producció" és molt bonic.... T'ha quedat molt bé.

Petons i fins aviat!

Natitxu ha dit...

Vaya que trabajadora, la mini tabla de plancha es una monada. Besos

corapensa ha dit...

!Que trabajos mas preciosos,todos ellos! enhorabuena

PILAR BUJALDÓN ha dit...

La funda de la tabla es una pasada!! y el monedero me encanta, tengo ganas de hacerme uno, a ver si alguien pone un tuto, supongo que tendrá su truquillo el montaje!!! Besos

Emma ha dit...

holaaa !!!

EStas imparable, quina pila de cosetes maques que estas fent, totes alhora !
Petons !!!

Emma

Unknown ha dit...

Quina gracia de funda de plancha i el monedero es preçios m'agrada molt, jo estic a deprenent ara l'aplicaçio japonesa...

Un beset

Encarna ha dit...

Una pasada de bonito,muy chulo.
Besos