dissabte, 13 de desembre del 2008

Blocs 12 i 13


Per fi vaig agafant el tren del "Dear Jane". No vull quedar-me endarrerida doncs tinc intenció d'acabar-les. M'agrada fer els blocs i n'estic aprenent molt. Crec que em surten millor ara que al començament, i d'això fa quatre dies. I continuo fent les dues mides perquè malgrat que el de 4,5 és petitet, de moment me n'ensurto.
---------
Por fin voy cogiendo el tren del "Dear Jane". No quiero quedarme atrasada pues tengo intención de acabarlos. Me gusta hacer los bloques y estoy aprendiendo mucho. Creo que me salen mejor ahora que al principio, i de eso hace cuatro días. Y continuo haciendo las dos medidas porque a pesar que el de 4,5 es pequeñín, de momento lo consigo.


2 comentaris:

Marian ha dit...

hol Angela!!! quan puguis passa't pel meu blog!! tens una sorpresa!!
Una abraçada
Mariàngels

Unknown ha dit...

quina sort has tingut, enhorabona per el caragol. un beset.