dilluns, 22 de desembre del 2008

Sawp de Nadal


La meva companya de SWAP s'ha accidentat greument. L'organitzadora d'aquest Swap, la Mª Eugenia de "El rincón de Paloma" no ha volgut que jo no tingués regal i m'ha enviat aquest. Des d'aquí li dono les gràcies i desitjo una ràpida recuperació a la Liliana Patricia.
----------
Mi compañera de SWAP se ha accidentado gravemente. La organizadora de este Swap, Mª Eugenia de "El rincón de Paloma" no ha querido que yo no tuviera regalo y me ha enviado éste. Desde aquí le doy las gracias y deseo una rápida recuperación a la Liliana Patricia.

6 comentaris:

Emi ha dit...

-FELIZ NAVIDAD Y QUE TENGO UN AÑO LLENO DE BENDICIONES, que bueno que ya toienes tu swap, ya falta poco para verlo...

Con cariño Emi.

la.lluna.d.abril ha dit...

BON NADAL i FELIÇ ANY NOU

Pili ha dit...

Quina llàstima, però gràcies a la Mª Eugènia no et quedaràs sense regal. Un bon gest!!!
Ja falta poc per obrir-lo ¿eh?
Petons i molt bon nadal.

corapensa ha dit...

FELIZZZZZZZZZ NAVIDAD,Seguro que no te lo ha dicho nadie

Júlia ha dit...

Hola Angela, les samarretes molt xules. I sóc del departament de Socials. La veritat és que en castellà em costa molt expressar-me tot i que és la meva llengua materna, però fa molts anys que utilitzo el català hanitualment. Bon Nadal guapa!!!
Júlia

Nieves ha dit...

Hola, otra vez gracias. No quiero ser pesada pero ¡¡¡Me encantan tus regalos!!!,Hoy sin falta cuando llege a casa del trabajo los pongo en el blog.
Besos para Gabriel y para Palmira.