dilluns, 15 de desembre del 2008

Quina sort!!!




Sí, he tingut molta sort. No només tinc sort amb el meu marit i fillets, sinó que a més em toca una preciositat de cargol Tilda que ha sortejat la Mariàngels de Patch Marian!!! Aquesta companya bloggera fa coses molt boniques i és molt generosa amb els tutorials i patrons.

Això pot acabar de meravella amb uns centiments a la rifa de Nadal!!! Yuppi!!!
-----------
Sí, he tenido mucha suerte.No sólo tengo suerte com mi marido e hijitos, sinó que además me toca una preciosidad de caracol Tilda que ha sorteado Mariàngels de Patch Marian!!! Esta compañera bloggera hace cosas muy bonitas i es muy generosa con los tutoriales y patrones.

Esto puede acabar de maravilla con un dinerillo en el sorteo de Navidad!!! Yuppi!!!

8 comentaris:

mariona ha dit...

Felicitats per l'afortunada,esun cargolet precio.Feliz dia

Júlia ha dit...

Quina sort!!! Jo també el volia. Una altra vegada serà, oi?
Petonets
Júlia

Carmen ha dit...

¡Felicidades! menudo regalo tan bonito, te deseo felices fiestas.
Besos

Sonia ha dit...

Felicitats pel sorteig!
Arrodonir-ho amb la rifa de Nadal ja seria Moltisima sort, però qui sap!
Bon Nadal i que aquest Cargol te porti molta sort.
Petons.
Sonia.

DIDAL BLAU ha dit...

Bon Nadal i gràcies per visitar el meu blog EL DIDAL BLAU.
Monica

la.lluna.d.abril ha dit...

M'agrada molt l'estrella que has fet guatejada, tens una decoració preciosa. Felicitats!!!
Ara ja pots menjar cargols amb banyes , jejejeje
Una abraçada

Marian ha dit...

tens una sorpresa al meu blog
salut!

anamarin ha dit...

Quina sort nena!!!
Ja sou un mes a la familia, ji,ji.
Petons.